Pisanie pracy licencjackiej z marketingu. Jaka objętość?

Pisanie pracy licencjackiej z marketingu to bardzo duże  wyzwanie intelektualne. Warto pomyśleć, nad tym ile ta praca licencjacka ma liczyć stron. Praca licencjacka z marketingu powinna liczyć mniej więcej od pięćdziesięciu do sześćdziesięciu stron. Zdarzają się oczywiście opracowania dłuższe i krótsze, jednakże wcześniej wspomniana objętość na pewno pozwoli na wyczerpanie tematu. Czasami dodatkowo należy doliczyć strony ankiety, która jest przygotowywana specjalnie na potrzeby tej pracy.

W pracach licencjackich z marketingu takie badania bardzo często są przeprowadzane. Zwykle opracowania pisze się na podstawie wybranego przedsiębiorstwa, które trzeba scharakteryzować. Badania później przeprowadzane są w tego typu placówce wśród pracowników. Wszystko zależy głównie od tego, co tak naprawdę chcemy zbadać. Jeśli już to ustalimy, wtedy wiemy, do jakiego działu musimy się udać po uzyskanie właściwych informacji. Można też przeprowadzić badania wśród przypadkowych przechodniów.

Wtedy najczęściej bada się podejście ludzi do jakichś zjawisk, marki czy jakiegoś przedsiębiorstwa. Warto jest przygotować pracę o charakterze badawczym, gdyż są ciekawsze niż te typowo teoretyczne. Oczywiście warto się również teorią podeprzeć, jednakże to właśnie część badawcza, jest kwintesencją pracy. Niezależnie od tego, czy napiszemy pracę teoretyczną, czy też badawczą to objętość wygląda zwykle podobnie. Nie ma większych różnic i standardowo wynosi od pięćdziesięciu do sześćdziesięciu stron.

Pisanie pracy licencjackiej z marketingu. Co dalej?

Pisanie pracy licencjackiej z marketingu ma wiele aspektów. Dla nas tak naprawdę najważniejszy powinien być aspekt zawodowy, związany z rynkiem pracy. Dzięki pracy licencjackiej powinniśmy nabyć informacje, które będą przydawać nam się w przyszłej pracy. Dobrze byłoby również, gdyby dany temat nas interesował. Obecnie żyjemy w dobie rewolucji internetowej. Warto więc pisać przykładowo o marketingu internetowym, który bardzo dynamicznie się rozwija. Jest w nim również bardzo dużo pracy. Jest to jeden z wielu fascynujących i perspektywicznych tematów, który może wybrać student marketingu. Inny temat z marketingu może dotyczyć szeroko pojętej sprzedaży (w której ofert pracy jest bardzo dużo).

Dodaj komentarz